Mįslė. Kas kartu yra ir pirkinys, ir investicija? Auksas. Iš tiesų, metalas – unikalus: jei dirbinys pabosta, bet kada jį galima perlieti kitaip. Ar daug kas gali pasigirti gebėjimu šitaip tobulai transformuotis? Jei iš esmės esate linkęs likti prie nekintančių dalykų ir niekada gyvenime klientui nesate pasakęs NE, tuomet toliau neskaitykite.
Manau, kad auksu prekiauti tikrai sudėtinga dėl aibės aspektų. Gal prekiaučiau bandelėmis, bet nei žalio supratimo, nei nieko bendro su jomis neturiu, tai tuo ir neužsiimu. Prekiaučiau žirgais, tik tikriausiai tokia prekyba ne ką lengvesnė. Ir net manau, gali priminti „įvaikinimo“ procesą. Grįžtant prie aukso. Vienas iš sudėtingų aukso, kaip prekės, aspektų yra tai, kad turi turėti žinių, kad nepadarytum brangių klaidų.
Ar Jums yra tekę pasakyti klientui ne? Man yra tekę ir ne kartą. Vieną kartą pasakius ne, klientė tikrai nebuvo patenkinta, bet kitaip pasielgti nebuvo protinga. Iš močiutės rankinuko tąkart per pakaušį negavau, nors rodėsi, kad gal ir užmojuos. Aišku, sakykim, hiperbolizuoju. Į šį reikalą pažiūrėjus rimčiau, vis tik kodėl atsisakiau pildyti klientės prašymą. O todėl, kad prašymas buvo į vieną sulydyti kardinaliai skirtingos prabos metalus.
Praba duoda aiškumo ir tikslumo. Kokios prabos tada būtų tapęs jos metalas? Ir galų gale, kaip paskui iš to metalo gniužulo nukaldinti vienokį ar kitokį juvelyrinį dirbinį. Proporcijos yra ne veltui. Ar juvelyrikoje reikia mokėti skaičiuoti? O kur nereikia? Viena mano draugė nutapė be galo gražų, stilingą ir modernų paveikslą. Viskas idealiai dera, tiek spalvos, tiek aukso raštai. Kaip tai pavyko padaryti nebūnant dailininkei? Geras skonis ir gebėjimas tiksliai suskaičiuoti, kiek kokių dažų reikia atspalviams išgauti.
Grįžtant prie NE temos. Jei kas esate susidūrę su nepatenkintu klientu, žinote, situacija būna nemaloni. Teisūs ar ne, visada norisi tik pozityvios patirties tiek man, kaip pardavėjai, tiek klientams. Ir blogiausia, kad man, kaip pardavėjai, kažkoks atsisakymas reiškia tam kartui mažesnį uždarbį, todėl aš to jokiu būdu nesiekiu. Bet tokių dalykų kartais pasitaiko. Ir blogiausia, kad bandymas greitai nupasakoti, kodėl iš techninės pusės nepildau kliento prašymo, tampa lyg ištrauka be konteksto, tai to stengiuosi kiek įmanoma vengti.
Mano tikslas yra pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir prekes už prieinamą kainą. Ir jei kartais turiu atsisakyti pildyti vienokį ar kitokį prašymą, tebūnie. Ieškote pardavėjo, kurio tikslas bus pasiūlyti optimaliausią variantą būtent Jums. Ieškote auskarų, žiedo, apyrankės, perlų vėrinio, kreipkitės info@tviski.lt
Arba drąsiai rinkitės iš esamo asortimento –
www.tviski.lt